woensdag 29 oktober 2008

de geur van nat haar




het vierde deel is uit...

wie koopt dit boek? wie krygt het gelezen?

ik weet het ook niet, man - ik weet alleen dat ik iedere dag op de aanstaande boekenbeurs sta, - - - en vooral:
dat ik alweêr rustig bezig ben, deel vyf te schryven...

ik doe dit voor het Ding An Sich, niet vanuit wat voor verdomde verwachting dan ook.

ik leef myn proza - adem het prozaïsche weefsel in en uit, - dat labyrintische proza van De Geur Van Nat Haar is myn gehele DNA

3 opmerkingen:

Kristomurti zei

Ik ben er bijna door. Ik zit natuurlijk met mijn studies ertussen en Charles Jarvissen die komen opnemen, maar als ik tijd heb lees ik verder en ik vind het subliem tot nu toe. Draagt bij tot de mythische Vitalski! Ding An Sich? Is dat Kant of Schopenhauer? Jezus, gaan we de intellectuele toer op. Geef mij toch maar de Miereneter van Oud-Turnhout.

Hahahaa

Vitalski zei

kant

Kristomurti zei

Mijn minst geliefde filosoof, ik snap niks van zijn drie kritieken...