donderdag 2 april 2009

state of being



ik leef weêr een tydje gezonder dan ooit, en dit wegens een cursus zelfhypnose...
byvoorbeeld mensen die vergeefs proberen te stoppen met roken, raad ik zo'n cursus ten stelligste aan... het klinkt hocus pocus maar het is in wezen juist down to earth psychology... je heft je geest op boven je slechte gewoontes en komt in een betere track terecht...
wel heb ik een oorprop wegens te lang onder water gezwommen eergisteren, zodat ik doof ben aan één oor... subiet naar de dokter, hopelyk kan die er acuut wat aan doen want vanavond heb ik een gig, namelyk in neêroeteren dan nog...
het gaat trouwens extreem goed met die one man show ("myn leven met leterme"), het voorbye weekend, vooral in puurs, heeft het publiek zeventig minuten non-stop de slappe lach gehad...
aanstaande zaterdag heb ik twee optredens op ry, beide in de limburg... de dag daarna, zondag, circus bulderdrang, is inmiddels uitverkocht, dus ik hoop dat er niemand van jullie vandaag nog had willen reserveren - te laat...
riki, alias chris van camp, heeft een druk theaterweekend en daarom is ze haar kleine zwartwit hond walter hier komen afzetten... waarom ik geen kinderen wil: normaal gezien maakt luv iedere morgen milkshake voor my; nu is ze smorgens met die hond gaan wandelen - voor de eerste keer in een jaar géén milkshake voor myn ontbyt! -- en dat dan nog maar vanwege zo'n diertje, - met kinderen zou ik er helemàal naar kunnen fluiten...
de nieve dubbel-cd van prince is heel goed en kan je hier integraal beluisteren; 
special thanks to jimmy
telkens ik ga plassen lees ik voort in "the essential captain america"; bert lezy heeft my aangeleerd te begrypen waarom zwartwitstrips per definitie beter zyn dan kleurenstrips, iets dat ik vroeger nooit wist... het is een heel dikke strip maar omdat ik vyf keer per uur moet plassen, zit ik toch reeds halfweg...
ook tussendoor lees ik, met oog op mn column voor de buren, het verzameld werk van jeroen olieslaegers. zyn niefste boek, "wy", vind ik de beste vlaamse roman sinds eeuwen, - even goed als pakweg "de donkere kamer van damokles", echt magistraal...
samen met die jeroen en met tom nagels steek ik op het ogenblik voor villanella een "verkiezingsshow" voor jongeren in elkaar, iets voor eind deze maand in het zuiderpershuis...
nu ga ik weêr even liggen, want met zo'n dikoor heb je niks aan je leven...

1 opmerking:

Steffi zei

very nice pic btw...