dinsdag 21 juli 2009

state of being

ongeveer een maandlang niet opgetreden en daar ten zeerste van genoten.

zovele uren per dag, iedere dag, aan het schryven geweest als in jaren niet meer gebeurde (tenzy de voorbye maand december, ik geloof dat ik toen 300 uur op 1 maand tyd achter m'n klavier zat)
ik zou liever teruggaan naar barcelona dan naar gent...
anderzyds wel tof dat ik tinus wolf nog eens terugzie...
het joggen schiet niet op, vandaag ging het moeilyker dan ooit; normaal wordt je altyd een beetje beter maar nu dus precies andersom...
na gent een weekend spelen in groningen en daarna weêr circus bulderdrang - dus het is gedaan met de meditatie...
m'n columnreeks voor deBuren is weêr afgelopen, wat m'n grote tegenstander luc durme wel zal verblyden, maar zelf vind ik het wel jammer eigenlyk...
goed - meer tyd voor mezelf...
niet veel te melden maar dit hier beter dan hemààl niets... morgen beter!

2 opmerkingen:

Rode Ridder zei

groningen, inderdaad: het evenement "dichters in de prinsentuin".

weet je nog, bijna 3 jaar geleden aldaar in club vera? indien ik opnieuw voor de begeleiding moet zorgen, graag, maar laat het me dan snel weten!

Vitalski zei

uiteraard weet ik dat nog;
met 'maan', de grootste borsten van de benelux!

maar ik ga met luv dit jaar, toch bedankt, ridder