maandag 21 september 2009

dinsdagbunnie










iske oliviers

3 opmerkingen:

Rode Ridder zei

hmmmmm... yummie!

Rode Ridder zei

gisteren in het centraal station:

ik ga naar de trein en er zit iemand te schrijven in de hall. ze is vergezeld door een duidelijk verveelde jongedame.
aangezien de schrijfster niet aanspreekbaar is richt ik me tot het jonge geval.
ik vraag "wie schrijft daar?"
ze noemt een naam die ik ondertussen allang vergeten ben, maar voegt er aan toe: "ze is de stadsdichter van antwerpen"
ik zeg: "wanneer gaan ze eindelijk eens vitalski eer bewijzen door hem stadsdichter te maken? men heeft dergelijk talent binnen de stadswallen, maar toch is het 'bon ton' om hem smadelijk te negeren!"
het meisje, duidelijk niet verstoken van enige kennis terzake, dekt na, zucht diep, en ademt luidop: "ja, ik weet het... maar dat ligt niet aan mij..."

Vitalski zei

tja ridder... wat moet ik daarvan denken... als ikzelf zeur en steun, is dat wel tof, want parodisch, maar als jy dat voor me doet, lykt het écht alsof ik ongelukkig zou zyn... en dat is dus niet het geval... en joke is wel goed hoor...