dinsdag 12 januari 2010

love to be loved!

ik vroeg op m'n facebook om complimentjes - - dit moet ik onthouden voor op sombere dagen!

Annelies De Ceukelaire
Annelies De Ceukelaire 
wacht nog 2 weken..... ;
3 uur geleden · 
Saskia van den Heuvel
Saskia van den Heuvel 
Wel, beste man. Ik heb u laatst ergens gezien (mijn geheugen is een oerwoud, vraag me niet waar) en overwoog naar aanleiding daarvan om een geweldig leuke reactie op uw prikbord achter te laten. Ik weet niet eens meer of ik dat gedaan heb. Maar mocht dat niet zo zijn dan zeg ik u bij deze: ik vind u geweldig!
3 uur geleden · 
Ilse Van de Weyer
Ilse Van de Weyer 
een gevraagd compliment is geen echt compliment
2 uur geleden · 
Dirk Celis
Dirk Celis 
Je bent nu eenmaal de beste, dus lofbetuigingen zijn meer dan op hun plaats. lof, lof, lof, lof, ...
2 uur geleden · 
Katastroof Antwaarpe
Katastroof Antwaarpe 
Gij zijt goe bezig jongen
2 uur geleden · 
Pascal de Dycker
Pascal de Dycker 
gemeende schouderklopjes uit Temse!
2 uur geleden · 
Shana Sluyts
Shana Sluyts 
ale tis goed: nog steeds fan! :-)
2 uur geleden · 
Tom Van Alphen
Tom Van Alphen 
Ik heb vorig jaar erg genoten van ondermeer wat je deed voor ons op Youtube, in den Bourla, de try out bij je thuis, later op het jaar de Ernst Low marathon en recent nog het de eindejaarsconference met Luc Janssens dus een schouderklop is zeker van toepassing!!! Bedankt voor al die mooie dingen!!!!!!!!!!
2 uur geleden · 
Gerrit De Bremme
Gerrit De Bremme 
Vital je bent een steun in moeilijke tijden en dat weet ge ;-)
2 uur geleden · 
Marina Rys
Marina Rys 
Moest jij hier naast mij zitten, zou je ne dikke knuffel krijgen en ne ferme schouderklopje op beide schouders, mijn duimpje zou omhoog gaan en zeggen : dat heb je weer eens goe gedaan Vitaliski jij bent een krak op alle vlakken!!!
Als dat geen complimentjes zijn ten uwe adres Vitaliski dan weet ik het ook niet meer, veel succes vriend en nog een fijne avond!!!
2 uur geleden · 
Peggy Van Dooren
2 uur geleden · 
Martin Jansen
Martin Jansen 
ik wil gerust afspreken voor een evaluatie !
2 uur geleden · 
Lotte Peeters
Lotte Peeters 
Goed hoe gij in contact staat met uwen innerlijke mens! Een warm gedachte ook van mij. x
2 uur geleden · 
Joan Vanden Bossche
Joan Vanden Bossche 
als je eind deze maand naar Geraardsbergen komt, zal ik u eens tegen mijne gilet trekken :-)
2 uur geleden · 
Kim Roovers
Kim Roovers 
Moet ik m'n "recensie" van uw voorstelling hier nog eens placeren? :-)
ongeveer een uur geleden · 
Liliane Melis
Liliane Melis 
ik heb iets gemist, zo te lezen hierboven :(
ongeveer een uur geleden · 
Lies Verheyen
Lies Verheyen 
ge kunt mij krijgen!
ongeveer een uur geleden · 
Kat Ortegel
Kat Ortegel 
dat ge nen toffe vent zijt!!!!
ongeveer een uur geleden · 
Lotte Bovi
Lotte Bovi 
dat heb ik nou ook altijd....
ongeveer een uur geleden · 
Schröer Michèle
Schröer Michèle 
je bent inspirerend schoon persoon
46 minuten geleden · 
Dimitri Sakelaropolus
Dimitri Sakelaropolus 
circus bulderdrang van in den arenberg zindert nog steeds na en ik mis uw vrolijk gezelschap int algemeen en bij studio vitalski wel. en ik moet nog altijd keihard lachen om bepaalde vitalski tv filmkes!
35 minuten geleden · 
Tamara Van Riel
Tamara Van Riel 
Ik vind je al lief en tof sinds mijn 14jaar !!
8 minuten geleden · 

1 opmerking:

Anoniem zei

Very nice article. I certainly love this site. Continue the good work!


Also visit my blog - page