dinsdag 31 augustus 2010

a day in a life - 30 augustus 2010


overdag schryven aan "de gelaarsde kat". vanaf morgen ga ik overal in het land by mensen in de living voorlezen hieruit, om het by te schaven...
          naar de tandarts gebeld voor een afspraak; doorverwezen naar een orthodentist in leuven. naar de ryschool om papieren te regelen; er werd me gevraagd om daar woensdag voor terug te komen; naar het a.c.v. voor papieren; het a.c.v. was niet open.
          dus daar gaat zo'n maandagnamiddag vol goede voornemens...

3 opmerkingen:

Valerie zei

Een orthodontist in LEUVEN?! Zijn er in de buurt dan geen goede? (ps: gaat gij niet naar dezelfde tandarts als ik? die orthodontist werkt zowel in leuven als antwerpen!)

Vitalski zei

ja, dat dacht ik ook, dat die ook in antwerpen werkte, maar ze bleven me maar zeggen van niet deze week... vorige maand hoorde ik heel andere muziek...

Valerie zei

Zeggen ze dat op de brialmontlei of bij de ortho? Anders moet ge naar haar kantoor in Leuven bellen en vragen voor een afspraak in Antwerpen. Zo heb ik dat gedaan en dat was toen geen probleem...