zondag 26 december 2010

januari 2010


het jaar begint met myn grandioze televisieoptreden in "het besluit op canvas" op nieuwjaarsdag. daarna speel ik in een living op linkeroever voor wintervuur. ik was een quizvraag in "de slimste mens"; "wie is deze man?" (by een photo), waarop linda dewin repliceerde:"bono?"***herman j.claeys wordt herdacht.***ik heb zelf een soort quiz gemaakt, die we obsessief vaak spelen, met styn vranken, bart van nuffelen, etc etc. zowel in een boek van guus bauer als in een boek van diane broeckhoven wordt het gezelschapspel roemryk beschreven...***ik was te gast by junk-tv en ging naar een toneelstuk kyken van peter de graef. op myn verjaardag was ik te gast in "het gesprek", het televisieprogramma van rick de leeuw, gekoppeld aan een avondje uit in amsterdam. met de twee zoons van rick (zie photo) heb ik de ergste slappe lachaanval van 2010.***op 28 januari wordt de zeer intense toernee met guido belcanto weêr aangevat, in knokke-heist. meteen daarna, op gedichtendag, doe ik een serie optredens in allerlei lagere scholen in ekeren.

Geen opmerkingen: