zondag 26 december 2010

juni 2010


ik voltooi myn eigen, kolossale autobiografie. een veertigtal dichte vrienden krygen die te lezen, om er correcties omtrent te suggereren. ***zelf lees ik met stygende verbazing "anton koolhaas" door heinrich von kleist en de biografie van reve door nop maas.***het is goed weêr en myn pa en ma doen een tango-optreden in deSingel, begeleid door Martinus Wolf, op vrydag 3 juni.***5 juni speel ik nog eens met myn punkrockgroep de living tornado's, in een kapel van cc aarschot. een steengoed optreden, we worden dan ook meteen teruggevraagd.***9 juni maak ik in myn geboortedorp opnames voor "duizend zonnen en garnalen", het televisieprogramma.***het quizzen wordt vervangen door een nieve rage: gaan bowlen op het zuid. (nu, in december, is dat bowlen aldaar een heuse rage geworden; ook daan stuyven en tom barman zitten er nu opeens geregeld; maar wy waren mooi eerst daarmeê, en we zyn er ook tydig weêr meê gestopt...) ik bowl zo goed, dat het voor valleke, dick turpin, els crawls, etc, niet leuk meer is.***in nederland maak ik een filmpje met en voor frans mouws.***myn vader publiceert opnief een boek, "het verdriet van turnhout", en kompt daarmeê in verscheidene kranten.***guy kocken komt my interviewen voor het maandblad goedele. de vraag van het interview is niet "wat voor theaterstukken breng jy?", maar wel:"hoe bak jy spacecake."...***er ontstaat in myn leven Nog een nieve rage, namelyk gaan eten in sterren-restaurants. dat begint met een etentje by erik somers op 20 juni.***22 juni is het zover: ik ben geslaagd voor myn theoretisch ry-examen. meteen de dag daarop schryf ik me in voor praktische rylessen....***traditiegetrouw verklaar ik, op het einde van het academiejaar, als antwerps nachtburgemeester een hele serie studenten voor getrouwd in de jaarlykse "trouwkapel" (zie photo...)***op de valreep van de maand leer ik catrin schmeltzer kennen. 26 juni presenteer ik het kaaipotfestival in het zonovergoten turnhout.

Geen opmerkingen: