dinsdag 16 augustus 2011

state of being - 16 augustus 2011

kort...


subiet voortlezen in "henry IV" van shakespeare. da's serieuze lectuur, dus mag het niet té laat worden. maar: het is nu reeds halfvier in de nacht, by nader inzien.
    alleen maar even de opmerking dat het, zoals jullie al wel wisten, slecht gaat met deze blog, in het algemeen. de helft van myn bunnies zyn tegenwoordig hernemingen van vroeger, ik schyn ook geen echte bunnie-tracker meer te zyn, ik kom nergens meer en er cirkelen al sinds jaren geen vrouwen meer rond my. het concept "bunnie" is sowieso dus afgezaagd. en het phototoestel waar ik nu meê werk, is het slechtste apparaat ooit, daar kan je beter croque-monsieurs meê bakken dan photo's trekken. het aantal meta-vitalski-bloggers daalt dan ook gestaâg. maar stoppen met bloggen gaat ook niet, dan ben ik helemààl niemand meer. kortom, dit is wat seneca noemde:"oefenen te sterven."
    wel nog steeds myn frans aan het byschaven; met franstalige radio nu vooral. voorts weêr goed stevig geschaakt met myn broêr serge, en alweêr vele uren aan het toneelstuk met veerle zitten schryven bovendien. gisteren, met die klamme kou, was ik onderhuids eerder somber; doch vandaag, met het zonnige weêr, was de luim best goed; opgewekt en vrolyk, maar ook aangenaam, lichtvoetig, bly en frivool...
    tot hier...

1 opmerking:

Dirk Turpin zei

ik blijf alleszins dagelijks langskomen op je blog