woensdag 17 augustus 2011

state of being - 17 augustus 2011

opnief erg kort, moet namelyk om negen uur smorgens al op en heb nog vanalles te doen...


urenlang aan het toneelstuk "overleef je partner" geschreven, in bed in de klappeistraat en later aan tafel in de lindeboomstraat. tussendoor ook lezen in de franstalige boeken die ik hier en daar wel heb. een toffe manier om weg te blyven uit de boekhandel, om budgettaire redenen; nu ontdek ik in myn eigen verzameling allemaal dingen waarvan ik zelfs niet wist dat ik ze had! grootser dan dingen ontdekken, is dingen herontdekken. vergt alleszins meer maturiteit!
   ook een mooi moment vandaag was om 18:15u, met mollie op het kerkplein, tezamen achter de duifjes jagen... that's all folks, gotta go...
    ik leef een geborgen bestaan, met de regelmaat van een digitale klok. myn werk laat het my niet toe om mensen te ontvangen of te gaan opzoeken. nergens een vervulling of een fermate-teken; gewoon voortduwen, die kar... almaar bergop in de zon...

Geen opmerkingen: