woensdag 26 oktober 2011

agenda




zaterdag doe ik het voorprogramma van philippe geubels in cc de spil, roeselare; nee dat is pas in november

zondag doe ik smiddags een act de presence met wolf en vervliet in "de generatieshow" in het atlasgebouw, waar pat donné de gastheer is;

diezelfde zondag maar dan savonds luister ik tezamen met oa bart moeyaert het "literaire walking dinner" op in permeke (ik breng daar eigen werk, maar ook fragmenten uit "dromen van cocagne", het prachtboek van de mediëvist herman pleij. pech dus voor laatkomers dat dit evenement reeds is uitverkocht...)

zondagnacht ben ik héél even op de openingsreceptie van de boekenbeurs, om daar myn graphic novel én myn autobiografie te verdedigen.

maandag een woonkameroptreden met veerle malschaert by leentje de leeuw thuis: overleef je partner.

Geen opmerkingen: