zaterdag 22 oktober 2011

meldingen


nog steeds de gehele dag bedlegerig... bygevolg ook enigszins ongelukkig... was juist goed bezig met alles... nu loop ik weêr achterstand op...
    ook mollie is nog steeds niet up-to-date...
    morgen een nieve (tweedehandse) wagen gaan halen, een renault megane station diesel... een dure bak maar we krygen hem voor een weglachprys, van een van luv haar beste vriendinnen... zal wel even duren voor ik daarmeê durf ryden... was met die kleine kia best content... parkeren gaat hels worden...
    normaal gezien zou ik myn petekindje mirthe hebben geëntertaind, voor haar verjaardag, maar dat is dus ook afgeblazen...
    eêrgisteren op het nieuws, juist terwyl ik aan het eten was: het lyk van kadhafi voor myn twee oogbollen. daar is het meê begonnen, besef ik nu... ik zal wel genezen eens dat dode lichaam is begraven maar naar het schynt kan dat nog eens twee dagen duren...