dinsdag 8 november 2011

state of vitalski - 8 november 2011



bart van loo zit in een klooster in tongeren, aan het afkicken van zyn harde werk de voorbye maanden - en leest nu zelfs stieg larsen... didi de paris was heel slecht gezind op dat kraakpandfeestje van vorige week, hy belde daarstraks en had het over een "keislechte organisatie" maar volgens my was er helemaal géén organisatie. en dat was juist het goeie ervan... martinus wolf (zie photo) gaat met zyn edith piaf-project op toer door joegoslavië komende maand... mollie heeft eindelyk haar schichtigheid tegenover haar oma overwonnen... chris van camp en barend geven een trouwfeest in de nieve bato batu komende zaterdag... els crawls en nabil zyn terug van boedapest, vickie rosseel is naar new york... de schaakcomputer kan het geen éne keer meer tegen my winnen en daardoor ben ik nu ongewild doorgestoten tot een nieve vorm van eenzaamheid... voor onze renault hebben we tegenwoordig een parkeergarage, hoewel het ook daar smal manoeuvreren is... luv dacht vandaag: verdomme, ziet hy dan niet eens dat ik een nief kleedje aanheb?... vzw rapid gaat vanaf deze week de affiches beginnen rondhangen voor "overleef je partner"... morgen met mollie een photoshoot voor de nina, ergens in lokeren, en overmorgen twéé keer naar de tandarts... ik mocht die berlusconi wel... ik geraak niet rond met myn column voor deBuren... een performer moet leven met wanbetalers... yet tonight, i love everybody - and everybody loves me.

Geen opmerkingen: