maandag 16 januari 2012

state of being- 16/17 januari 2012



volgens de gazetten zou 16 januari statistisch bewezen de meest deprimerende dag van het jaar zyn (nog een geluk dat die dus nét niet op myn verjaardag valt - hoewel: dan zou ik de mensen natuurlyk wel troost kunnen bieden...) zelf had ik anders veel meer last van de voorbye vrydag de dertiende: voor niks naar de tandarts, voetpyn zelfs nà de pedicure (binnenkort wéér terug), en nog erger: drie keer na mekaâr een verkeerde pincode ingetikt, hoe kan ik zo'n snul zyn? de kaart weêr ingeslikt - ze was pertang pas nief... metéén daarna van verstrooidheid naft willen tanken in plaats van diesel - gelukkig werd dat verydeld, omdat ik 'diesel' had aangegeven in de automaat. anders stond ik daar nu nog (dwz aan het station van kruibeke...)
    vandaag viel wel meê, 's avonds werd het vrieskoud doch overdag kwam het zonnetje erdoor. eekhoorns speelden hier op myn dak. myn kortverhaaltje over wolfgang goethe ("goethe verliefd" getiteld) is klaar en zelfs meteen naar de opdrachtgever opgestuurd, de badkamer is vandaag helemaal opgerommeld, ik heb overheerlyke beuling met appelmoes te eten gekregen en van e-bay bereikte me vanmorgen de nieuwe cd van "the orginal 7even" (= de muziekgroep die vroeger opereerde onder de naam "the time"...) morgen alweêr vroeg op, da's dikke kut - maar dat is niét de schuld van vandaag, maar wel de schuld van morgen pas...
    luv wees my erop dat ik, de laatste twee keer toen ik by haar wegging, alleen mollie ten afscheid kuste, en niet haar. dat zou kunnen, maar andersom moet ik zeggen dat zy mollie ook meer kussen geeft dan my - moest ze my evenvéél kussen geven als mollie, dan zat ik nu by de psychiater...
    

2 opmerkingen:

Milla zei

waar is de 'vind ik leuk'-knop?

Vitalski zei

by jou ergens tussen je benen, neem ik aan...