maandag 16 juli 2012

state of being


aanstaande vrydag zal ik alles by mekaâr, je kan het natellen op deze blog, 47 keer hebben opgetreden op 50 dagen tyd. dit kruipt niet in myn kleêren, ik ben er dan geen zestien meer. al een paar weken lang sluimert een ambetante griep langs myn vel, die, gelukkig wel, net nooit helemààl doorbreekt. maar het is overal zo Koud godverdomme! ik loop door het huis met een bivakmuts op. en af en toe is het dan kotsen, of, af en toe, aan tafel zittende, een kwartiertje plotseling in slaap vallen en raar dromen; maar daarna meteen weêr voortjoggen - take no prisoners. en dat alles voor niemands glorie, het is zo omdat god zelf het zo beschikt.
    komende zàterdag breekt er voor my evenwel een dikke week vakantie aan, met de integrale familie naar een huis in de ardennen - ik kwyl als ik daaraan denk!
    alles by mekaâr is jullie dienaar deze zomer een wys en gelukkig mens... de week nu voor de boeg belooft ook weêr meer dan de moeite...

1 opmerking:

rita zei

vree wijs dat je wijs en gelukkig bent! houden zo!
allerbeste vakantie gewenst, hopelijk ook zonvol