woensdag 17 juli 2013

state of being - 17 juli 2013

vandaag toch weêr een nief, lucratief optreden bygekomen, voor binnen een maand of twee pas wel. waar? in harderwyk!
    dat zyn van die momenten waarop een artiest, willen of niet, begint te twyfelen aan de almacht van jahwe boven een kraken - ongeveer zes keer per jaar word ik in nederland gevraagd - maar dan is dat àltyd in groningen, leeuwarden, de waddeneilanden, sneek en/of zwolle - en nu zodus weêr naar harderwyk; dwz twee uurs en een half doorryden, hoog boven utrecht!
    goed, dit zeg ik lachend, want ik ben hier natuurlyk zeer bly meê...
    ik hoop wel dat ze tegen dàn, de naft uit myn dieselbak hebben gezogen.
     daarjuist, in café de kroon, zei iemand tegen my:"naft in de dieselbak? dat heb ik ook wel eens voorgehad, vitalski... maar ik ben toen gewoon"(op café is alles altyd "gewoon") blyven voortryden; om, na iedere tien kilometers, terug diesel by te tanken. teneinde de naft zo te verdunnen, en langzaam op te ryden. niks aan de hand!"
    maar dat riskeer ik toch niet...

1 opmerking:

Serpentine zei

Eindelijk weer naar Nederland
Wat zijn de locatie, datum & tijd te Harderwijk?