vrijdag 21 februari 2014

state of being - 21 februari 2008

gisterenavond doordat het zo regende een taxi gepakt, tot by de jowan... deed my eraan denken hoe ik voorheen, voordat ik een rybewys had, dus drie jaar terug, praktisch dagelyks de taxi gebruikte... naar de wizli puzzli, naar de studio in zoersel, naar een vriendin in brussel... was eêrtyds doorgaans wél, maar gisteren zeker niét een erg aangename ervaring; de chauffeur bereikte zeventig kilometers in duur op de turnhoutsebaan, in de kerkstraat, echt waanzin... werd er bovendien onpasselyk van - weet je nog, nu dat weêr, hoe ik met de taxi, in 2005, de kronkelige kustlyn van corsica afgraasde met een taxi - maar ik toen dus, door die onophoudelyke bochten en lichte glooiingen, tien dagen aan een stuk wagenziek was? toen rookten-ik zelfs nog en dat had er ook meê te maken...
    hoe anders is alles vandaag...

Geen opmerkingen: