donderdag 24 april 2014

state of being - 24 april 2014


genoteerd op 8:35u. zeer uitzonderlyk, zo vroeg... sta op het punt opnief in bed te kruipen, jihaa. hoop evenwel dat er geen inbreker langskomt, want: ik ben m'n voordeursleutel kwyt - wat, als ik die vandenacht prongluk aan de buitenkant van onze deur heb laten zitten, zodat een dief er nu meê weg is, die subiet, met een bivakmuts op, terugkomt, denkende dat iedereen hier dan naar het werk is? dat is het nadeel van niét gaan werken: dat je verrast kan worden door inbrekers.
    zal ik daar een doos luidruchtige knikkers op de grond gaan leggen, die aan het rollen gaan wanneer hy of zy naar binnen stapt...
    -voorts, beginnen te lezen in de achterberg-biografie van wim hazeu. ik weet  nog: toen dit boek verscheen, was ik er zestien - en toén al wilde ik dit ooit eens consumeren; heeft dus mooi 26 jaar kunnen wachten; papier hééft geduld.
    voor de rest ben ik natuurlyk één en al gericht op de laatste aflevering van "goethe op de apenplaneet" subiet. daar zonet nog tot vier uur 's nachts aan voortgeploeterd, behoorlyk gedetailleerd kunnen worden, zeer spannend wat het gaat opleveren...

Geen opmerkingen: