zaterdag 31 mei 2014

nacht



direct na het optreden van jowan petit naar brussel vertrokken, op goed geluk voor het prince-concert in de botanique (zaaltje waar maar 300 man in kan...) hy speelde drie shows: één om 19u, één om 21u en één om 23u - dus kies je per definitie voor de derde, als je het al voor het kiezen hebt.

juist doordat ik in brussel zelf nog wat verloren liep, kwam ik er juist aan toen de deuren opengingen. "jy hier voor prince?" "ja." "kom langs hier." en ineens zie ik dat ik helemaal vooraan in de ry sta!! in de zaal stond ik op de vierde ry, maar is het me toch gelukt om prince heel even aan te raken ---- doordat hy een stage-dive deed in myn richting!!! hoe cool is dees??

in de gazetten schryven ze nu dat hy maar een uur heeft gespeeld maar dat is onzin, hy speelde een dik anderhalf uur. de twee eerste shows speelde hy naar het schynt afgezaagde hits, maar de show die ik meêhad niks daarvan; wel "empty room" etc, allemaal unieke dinges man!

had een photo gemaakt tydens het concert maar werd meteen vastgegrabbeld door een bodyguard. opdracht:"wis die photo weêr meteen." ik mocht al bly zyn dat ik er niet uitvloog...


Geen opmerkingen: