zondag 22 maart 2015

state of being, 22 maart 2015



morgen relatief vroeg op. daarom zometeen reeds onder de wol. weinig te melden bovendien. de gehele dag geslapen, en toen ik dan toch wakker was, daar weinig van gemerkt. nochtans: het weêr was niet onaardig; koud, doch helder. uit medische overwegingen gebruik ik myn ogen echter zo weinig mogelyk; ogen "verslyten", zoals is geweten, dus moet je proberen zoveel mogelyk je ogen dicht te houden. by het converseren, by het eten, in bad; ik hou ze dicht!!
     my daarnet intens geschoren, waardoor myn gehele aangezicht brandt nu...
    oké, ik rond al maar weêr af. hopelyk zie ik jullie subiet, in het oud badhuis. heb er meer zin in dan gewoonlyk, ik geloof dat ik het materiaal van deze editie beter "beheers", en dat ik dus toffer ga kunnen presenteren... het tempo zal ook wel erg goed liggen... sommige gasten hebben een paar straffe dingen in petto...
    

1 opmerking:

Serge zei

Toch maar niet meer scheren met gesloten ogen, dan...