maandag 30 maart 2015

state of being, 30 maart 2015





leisure... leisure!!... no,-niét, nooit ooit toegeven aan hét dogma, dat "je moét werken," "je moét nut hebben," "je moét je schamen," - fuck dat.
    leven = grote vacantie. ik kan daar ook niks aan doen...
    ik kan niemand helpen... mensen met een moeilyker leven dan het myne - pech gehad; ik ga my niet opofferen of myn genot camoufleren. ik zit in deze cocon. ik heb geluk gehad. sorry.
    je niet, nooit, vergrypen aan achterlykheden als "ik heb gevochten voor waar ik nu sta," - beter helemaal nooit "gevochten" hebben, voor niks. wel op een stoel zitten, kyken naar wat er gebeurt. hier en daar iemand uitlachen - maar niet jezelf. jezelf sparen, jezelf bewonderen...
    teenage mutant ninja turtles is wél een goeie film, ook al zeggen àlle critici van niet!!

Geen opmerkingen: