donderdag 25 juni 2015

omdat ik fantastisch ben, ging ik daarna, om 02:00u, niét slapen, maar wel nog liep myn pad langs myn broêr serge; om daar onze arbeid te hervatten aan het circus bulderdrang-stripverhaal; nu eenmaal myn aller-enige reële kans op wereld-roem...

myn broêr komt overigens slaaptekort en is daarom niet gespeend van een soort angsten...

toevallig had ik er ook zelf lichtjes last van, op het mechelseplein midden tydens de avondlyke feestdrukte;"drink er één mede," zei een vriendelyk andy fierens - maar ik zag al die gezichten, en moest werkelyk vluchten...

3 opmerkingen:

Erik zei

Wereldroem is u gegund!

Anoniem zei

je bent, zoals ze zeggen, een rasperformer, Vitalski. Niemand doet het jou na, zoveel uren het beste van jezelf geven.

Carmen zei

Dát was dus inderdaad de flash die ik van buiten zag komen rond dat uur...