dinsdag 16 augustus 2016

state of being, 16 augustus 2016



ik had hier wel méér willen schryven, maar ik ben veel langer dan verwacht druk bezig geweest aan myn columns voor "azertyfactor", een magazine voor beginnende schryvers en dichters. myn missie bestaat eruit, lezers, om die mensen, op grond van hun ingezonden teksten, kritiek en/of lof en/of advies toe te kennen. "azertyfactor" wordt niet zo fel gelezen als de standaard, maar omdat ik die mensen, aldus, op foutjes moet zien te wyzen, moet ik toch ook, in eerste instantie zelfs, krankzinnig kritisch zyn voor myn eigen. dus vandaar dat het nu, wanneer ik eindelyk alsnog aan m'n blog zit, drie uur later is dan verhoopt.
    en buitendien: morgen moet ik relatief vroeg op, ook dat nog; my geschminkt laten worden door carolien wardenier, op het zuid; ik word nog eens die baardmens, bygenaamd a. de kayer... voor een experimenteel filmpje, voor die tentoonstelling in de sport-arena van deurne...
    met nele bauwens, maar dan overdag, eveneens toch een uur langer op teksten doorgewroet dan verwacht, gewoon doordat we de klok niet in de gaten hadden, én doordat m'n rumoerige kinderen niet thuis waren. deze dagen heeft dat nele-verhaal myn hoogste prioriteit; de laatste dag van augustus moet het "klaar" zyn - niet klaar voor première, maar wel klaar voor een reeks try-outs (première pas exact over een jaar...)
    maar: het is goed weêr, en ik leef zodoende van myn schryverspen, heden... heel goed dus...
    het begint te sucken dat mollie zo slecht slaapt, pas rond tien uur is ze in dromenland; dwz pas om tien uur kan luv meê naar netflix komen zien; "stranger things", met dank aan tipgeefster els crawls... wat te doen, is er iets dat mollie savonds kan eten of drinken, waardoor ze iets vlugger zou inslapen? (bespaar my de rituelen-flauwekul...)
    
    
 

Geen opmerkingen: