dinsdag 20 juni 2017

cinema


ik dacht: als die vergadering niet te lang duurt, kan ik meteen daarna misschien nog naar "wonderwoman" gaan zien - ervan profiterende, sowieso de dans te zyn ontsprongen om mollie in bed te leggen, welk ritueel steeds twéé uur duurt. en ja, die vergadering ging gauw voorby, dus dat zag ik zitten - maar: toen we klaar waren, konden we toch niét meteen buiten, doordat de deur in zyn slot was gevallen.
    hierdoor verloren we een kwartiertje, en kwam ik dus te laat aan de cinema aan. normaal gezien heb je steeds een anderhalf uur reklaâm vooraf - maar nu nét niet. aldus: de eerste tien minuten heb ik gemist - nét een groot deel van het superbe in beeld gebrachte vrouweneiland...
    toch binnengelopen, gelukkig maar.
    zo heet, warm, drukkend, broeierg en zwoel als het daarbuiten is, in de cinema was het effenaf kil, zo erg dat ik op den duur zelfs aan het bibberen sloeg...

Geen opmerkingen: