donderdag 6 juli 2017

vrydagbunnies

de panda (links) is vandaag vier jaar gestopt met roken...

1 opmerking:

Uwes zei

Aan u, Generaties - spring over kloven heen

'Generatie, generatie", als ik de uitgelaten Panda
op het scherm ontmoet hapert i-e-d-e-r-e evaluatie

In één blik het verstand een kinderlijke speeltuin.
Samen op de wip en op de schommel, haasje óver,
toestellen te ingewikkeld qua doldraaien om zinnig
over te kunnen doorvertellen. Als ik later groot ben
bouw ik een hutje aan een blauwgroene zee, verf het
in haar geliefde kleuren, het zonnige gesternte reist
vanaf vertrek instemmend in mijn vraag-tot-meegaan

Mee

Zal zij ...

O, malle schrijf-meneer, niets opverend'er dan het onverwachte
hart-tekeer. Het kussen vrij van tabakslucht en al te opdringerige
parfums een schier bovenzinnelijke veldtocht door god-de-loos-heid

Liefhebben zonder institutioneel opgelegde grenzen, ware er vrouwen,
ware er dames, ware er Aardse-logica-doen-stoppende-Muzen, ik ken ze ...

Uwes